Առաջադրանք

1)Մարյիկ, հայրիկ, պապիկ, տատիկ, հորեղբար, մորեղբայր, թուրք, զինվոր,

2)Ծաղաման –ծաղիկ աման

Արևածաղիկ, ջրծաղիկ, ծաղկակաղամբ, խնկածաղիկ:

Ջրաման, հացաման, մոխրաման:

3)մտածել-խորհել,միտք անել ապրել-գոատեվել,քամի-փոթորիկ, չարչարվել-տանջվել, մաքուր- պայծառ:

4)                                                                            Իմ սիրտը

      Մի օր իմ դպրոցի ընկերները հեռացան երեք ամսով: Իմ սիրտը դրանից շատ տխրեց: Ես ոչմեկի հետ չէի խոսում երեք ամիս դեկտեմբերին, հունվարին և փետրվարին: Եկավ մարտի քսաներկուսը՝ իմ ծնունդի օրը և սիրտս ավելի շատ տխրեց թեկուզ իմ ծնունդն էր: Սիրտս վկայում էր, որ ընկերներս էլ չէին գալու: Ես մտածեցի, որ նրանք արդեն մոռացել են իմ մասին, բայց քիչ հետո, երբ մենք արդեն պատրաստվել էինք դուռը թակեցին: Ես բացեցի և այնտեղ իմ ընկերներն էին ես անչափ ուրախացա: Իմ սիրտը անընդհատ ժպտում էր: