Կարանտինային շաբաթվա օրագիր

                            Երկուշաբթի(16.03.2020)

Այսօր ոչ մի հետաքրքիր բան չկատարվեց։ Առավոտից ես բոլոր դասերըս էի անում և երգ էի լսում: Մի քանի ժամ հեռուստացույցի դիմաց նստելուց հետո ես որոշեցի նկարել։ Բոլոր անրաժեշ գործիքները վերցրեցի, դասավորեցի և հասկացա, որ չգիտեմ ինչ նկարեմ։ Միքիչ մտածելուց հետո ես որոշեցի նկարել իմ սիրած հերոսներից մեկին։ Քույրս նույն պես որոշեց նկարել։ Նկարչությունով ոքեշնչված մենք չնկատեցին թե ինչպես ժամանակը անցավ։

                         Երեքշաբթի(17.03.2020)

Այսօր իմ առավոտը սկսեց ժամը յոթին մեր սիրելի հարեևանի երաժշտությամբ։ Ես դեռ երկար ժամանակ էի գովում մեր հարեվանին իր հիասքանչ երաժշտության համար։ Բայց դրանով չավարտվեց իմ հիասքանչ օրը։ Պարզվեց, որ իմ քույրը վիդիոդաս է անում խոհանոցում և դրա պատճառով ես չէի կարողանում մտնել այնտեղ։ Հաջորթ մեկ ժամը մեր ամբողջ ընտանիքը անցկացրեց տունը մաքրելով։ Քանի, որ ես բախտավոր եմ ինձ հանձրարեցին կատարել ամենահեշ աշխատանքը։

 Չորեքշաբթի(18.03.2020)

Այսօր իմ առավոտը սկսեց շատ տարորինակ կերպով՝ Յանայի բարց ծիծաղից։ Յութուբում վիդիոներ դիտելիս հանկարծ հանդիպեցի մեկ վիդիոի, որի անունը SCP-3325։ Առաջին անքամ կյանքում  ինձ ինչ-որ բան այդքան հետաքրքրեց։ Սկսեցի google-ում սկսեցի փնտրել տեղեկատվություն SCP-ի մասին։ Պարզվեց որ դա հորինված կազմակերպություն է որում պահվում են աննորմալ իրեր, արարածներ, վայրեր, երևույթներ և այլ առարկաներ, որոնք կոչվում են SCP օբյեկտներ։ Երկար ուսումասիրելուց հետո ես հասկացա, որ պետքե դասերը սովորեմ։

Հինգշաբթի(19.03.2020) Այս առավոտը նույն պես սկսվեց ժամը յոթից հարևանի երաժշտությունով։ Բայց այս անքամ հարևանը որոշել էր միացնել մետալ երաժշտություն և երքել։ Այս անքամ ես ավելի շատ էի գովում մեր հարևանին։ Առավոտյան ես շաուրնակում էի մի ուսումնասիրությունները։ Ես հասկացա, որ SCP օբյեկտները ավելի շատ են քան Մխիթար սեբաստացիի բոլոր դբրոցի աշակերտները։

 

Оставьте комментарий